Sunday, November 27, 2011

misi mendapatkn pelamin MURAH.

oh.MALAS.MALAS.MALAS.  nk bangun malas.nk mkn...MALAS.nk menulis pn MALAS. hadoooi. pemalas betulla lately. nk cite bnyk tapi malas nk tulis.

Actually aku tengah buat persiapan utk my wedding.jen.jeng.jeng.jeng~ ada ckit2 lgi perparation yg belum siap. doorgift aku xkira lam BUGET. i am a dying brides!!! oh norrrrr....camno neh. da lari budget. pening palo den. dah la beli bedsheet my mum tak berkenan. terpaksa beli baru **faint**

But Alhamdulillah la dapat pelamin murah. i tought kt alor setar sewa pelamin murah je.....tapi MAK AI! mengalahkan bersanding kt singgahsana. pakage dgn baju 3 persalinan, makeup & pelamin minimum RM 1,800!!! hohoho~~~~ xboleh jadi.awat mahai sangat? geram cheq. masalahnya jadi makin berat sebab aku da buat baju sendiri untuk nikah, sanding n majlis bertandang, mostly mak andam kira2 untuk pelamin+makeup+aksesori pengantin aku kena bayar RM 1,200. INI DAH MELAMPAU. semua tuh kos hangus. pas kenduri aku bknnye dapat stage pelamin kt aku pn. makeup pn bkn selama2nya tempek kt muka aku ni ha....last2 aku try survey kt sugai petani, alhamdulillah aku jumpa satu kedai nih, pekerjanya pak andam. katanya cawangan Bernard (kedai pengantin vogue kemenda tah). aku bodek2 last2 dapat RM 700 all in (makeup+pelamin+aksesori). HAMEK KAU. puas hati aku.

nanti la sambung ngarut lagi. da~~~

No comments:

Post a Comment